Bendrosios pirkimo taisyklės

Prekių pristatymas

Prekių, esančių sandėlyje pristatymas paprastai užtrunka 2-5 darbo dienas.  Jeigu Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra užsakymo pristatymas gali užtrukti ilgiau, apie tai Jums pranešime užsakymo metu Jūsų nurodytu kontaktiniu telefonu arba elektroninio pašto adresu.

Prekės pristatomos pasirinktinai – į Omnivos,  LP Express, DPD Pickup paštomatus (pristatomos siuntos iki 16 kg svorio). Siunta nuo durų iki durų pasirūpins Venipak arba DPD kurjeriai.

Nurodytu adresu į namus ar biurą

nuo 3,90 €

LP Express paštomatas

nuo 2,20 €

DPD Pickup                                                             

 nuo 2,20€

 Omniva paštomatus

nuo 2,30 €

Jei siuntos vertė yra 30 € ir daugiau – prekių pristatymas yra NEMOKAMAS.

Siuntos į Kuršių Neriją yra apmokestinamos papildomu 20 € pristatymo mokesčiu, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.

Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo kitos darbo dienos po Užsakymo patvirtinimo iš Pardavėjo pusės.

Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el.paštu info@dokrinesa.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 8 672 27650.

Prekių grąžinimas

Jei Pirkėjui netinka prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jas gali grąžinti Pardavėjui ir pakeisti  Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų. Šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Grąžinimo ir siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

  • Grąžinant kokybiškas prekes būtina laikytis šių sąlygų:
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą;

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma šiose Taisyklėse nustatytų prekių grąžinimo sąlygų.

Prekės grąžinamos per kurjerių tarnybą. Pinigai už grąžintas prekes Jums bus grąžinami bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą, pagal pateiktą raštišką prašymą, per  14 (keturiolika) kalendorinių dienų.

Pirkėjas taip pat apmoka visas prekių pristatymo išlaidas, susijusias su kokybiškų prekių grąžinimu ir/ar keitimu.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Užsakymo apmokėjimas

  • Atsiskaitykite per elektroninę bankininkystę.
  • Atsiskaitykite bankiniu pavedimu.

Perkant internetu ir už prekes apmokant bankiniu pavedimu arba per elektroninę bankininkystę, užsakymas perduodamas tolesniam vykdymui tik nuo to momento, kai pinigai įskaitomi į Pardavėjo banko sąskaitą 100 proc.

0